OVERVELDET!!

Kjære leser.

For noen dager jeg har hatt.

Tlf står ikke i ro.

Plutselig skal jeg på alvor være et forbilde.

Jeg føler meg som verdens heldigste.

På fredag hadde vi jubileumsfest med jobben.

For en gjeng vi er blitt!

For et samhold!

Jeg møtte mennesker som rørte meg stort!

Jeg fikk flotte gaver av mennesker som 

ser opp til meg.

Og jeg fikk så vanvittig mange klemmer!

Tusen takk til alle!

Dere alle berøre meg veldig!

I bilen på vei hjem i går klarte jeg ikke 

å få ut av hodet noen av inntrykkene jeg satt igjen med.

Folk som uansett motgang aldri gir opp.

Damer i sin beste alder som har forandret livene sine.

Jeg er så glad for at jeg er med på dette.

For dette vil endre så mange liv.

Og jeg er heldig som får være med å vise vei!

FROKOST 1 ÅR DAG 3:

Irina rundstykke med egg, bacon og ost.

Jeg trigges ikke av små mengder bacon.

Men noen gjør det. Så pass på.

 

LUNSJ 1 ÅR DAG 3:

Gryterett:

Jeg har alltid litt stekt kjøttdeig liggende.

Så da gjør jeg slik.

4 oz stekt kjøttdeig.

3 oz hakkede tomater.

7 oz amerikansk blanding.

Steker dette godt sammen i en stekepanne.

1 oz fløte over og koker det godt inn.

Salt, pepper, basillikum og oregano.

Kan ha hvitløk og chili i hvis du liker det.

Siden jeg er på vedlikehold hadde jeg

2 oz kjøttdeig og 1 rundstykke.

 

MIDDAG 1 ÅR DAG 3:

Nakkekoteletter:

4 oz stekte nakkekoteletter.

Jeg kokte ut stekepannen med fløte og litt vann.

La kotelettene i fløtesausen og lot dette småkoke 

i ca 30 min.

1 oz fløte som saus.

5 oz kokte og moste frostene erter.

5 oz kokte grønnsaker.

Siden jeg er på vedlikehold hadde jeg 4 oz poteter til.

 

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeating #nakkekoteletter #gryterett

#lettereliv #livsstilsendring #utensukkerogmel #happythinandfree

2 kommentarer
    1. Hei
      Jeg har kjøpt boken spis deg fri og synes det er interessant lesing . Fant din blogg med oppskrifter og det var reddende for meg….ikke vant til å lese blogger så jeg lurer på om hvordan jeg lettest finner alle de lettleste oppskriftene dine. Inspirerende er du…….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg