PLAY IT SAFE

Kjære leser.

I dag fikk jeg en påminnelse av mitt gamle liv.

Jeg så meg selv i en annen person.

Et nydelig menneske som tilfeldigvis skulle dukke opp

i livet mitt på en mandags morgen.

Noen mennesker gjør inntrykk.

For meg blir det som å møte den gamle meg.

Den kvinnen med skammen og skyldfølelse.

Denne kvinnen som heller tok vare på andre,

enn seg selv. Som satte aller andre først.

Denne kvinnen kunne i dag vert meg.

Men i dag var det ikke meg, det var en annen.

Ingen løsning på et vektproblem kommer lett.

Alle må være villig til å endre noe.

Gjøre det for seg selv.

Ingen andre kan endre oss.

Det er kun jeg som kan gjøre dette for meg selv.

For jeg har ansvar for min egen lykke.

Og jeg må slutte å play it safe, for det fører meg

ikke fremover i livet.

FROKOST DAG 355:

Irina rundstykker med makrell i tomat, pluss frukt.

 

LUNSJ DAG 355:

Kyllingsalat:

3 oz stekt kylling. (4 oz for vektreduksjon)

10 oz salat.

2 ss soyasaus.

1 rundstykke (kun for vedlikehold)

Husk fett for dem på vektreduksjons planen,

til dette hadde det vert godt med rømmedressing.

 

MIDDAG DAG 355:

Kjøttkaker.

 

600 g kjøttdeig, 2 egg og 1 dl melk.

Salt og pepper.

Bland dette godt sammen.

Stek som vanlige kjøttkaker.

Kok ut stekepannen med fløte.

Legg dine kjøttkaker i ovnen på 200 grader i 15 min.

Kok opp fossene erter, mos dem med stavmikser.

Kokte grønnsaker.

Vei opp 4 oz kjøttkaker.

6 oz erter som er most.

4 oz kokte grønnsaker.

1 oz fløte.

4 oz kokt potet (vedlikehold).

 

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeating #lettereliv #livsstilsendring

#utenmelogsukker #happythinandfree

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg