1 ÅRS BRYLLUPSDAG

Kjære leser.

I dag er det 1 år siden jeg så to av mine beste venner

ga og fikk sitt ja.

Og jeg fikk æren av å være forlover,

for tredje gang i livet mitt.

Jeg hadde vert så flink, gått ned 7 kilo.

Trente noe vanvittig, spiste lavkarbo.

MEN jeg følte meg ikke noe fin. 

Var flau over å være så stor.

Men hva kunne jeg gjøre da?

Vekten nektet jo å gå nedover, samme hvor hardt 

jeg jobbet. For jeg jobbet vanvittig hardt.

På ett år har kroppen min forandret seg totalt.

Jeg kan nesten ikke tro det selv.

For dette har ikke vert vondt, hardt eller komplisert.

Jeg har bare tatt en dag om gangen.

Spist ren og sunn mat.

Fulgt planen og stolt på at de som 

har laget opplegget vet hva de snakker om.

Mange ganger har jeg vert nødt til å 

ta en realitets sjekk.

For dette har vert det letteste jeg har gjort.

 

FROKOST DAG 354:

Irina rundstykke med ost, skinke og makrell i tomat.

Jeg har lagt til en halv protein til frokost.

 

LUNSJ DAG 354:

Tomatsuppe:

Jeg veier opp 10 oz hakkede tomater,

løk og litt gulrot. Tilsetter 1 dl vann og koker dette sammen.

Moser alt med stavmikser og tilsetter 1 oz fløte,

salt, pepper og basillikum.

Koker 1 egg (2 egg på vekt reduksjons planen)

Jeg har 1 rundstykke til som er halve proteinet

og en helt korn porsjon, siden jeg er på vedlikehold.

 

MIDDAG DAG 354:

Grillmat:

Herlighet så godt det er med grillmat.

Her er det 4 oz rent grillet kjøtt.

5 oz kokte grønnsaker.

5 oz salat.

Siden jeg er på vedlikehold kunne jeg 

unne meg poteter.

Så 4 oz ovnsbakte poteter krydret med salt og rosmarin.

2 oz rømme med gressløk og hvitløk.

 

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeating #lettereliv #grillmat

#tomatsuppe #utenmelogsukker #happythinandfree 

#lykkelig 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg