Å VÆRE ET FORBILDE

Kjære leser.

Jeg sitter ofte å tenker på hva barna tenker om 

vektnedgangen min.

De ser jo ikke forandringene på samme måte 

som voksene gjør.

Jeg viste dem et bilde av meg, tatt for ett år siden.

Jeg sa ikke at det var meg.

Kun han eldste sønnen min så at dette var meg.

Det er ganske sprøtt å tenke på.

Men jeg håper at jeg er et godt og sunt forbilde for dem.

Jeg tilbyr jo dem mat som inneholder mye 

grønnsaker og sunnere varianter av den vanlige 

husmanns kosten.

Men jeg sier aldri at de må spise noen ting.

Det er alltid valgfritt.

Når jeg tenker på mine egne forbilder,

så har en person utmerket seg veldig det siste året.

En person som lever ut drømmer,

tar sjanser og veileder andre med hjertet.

En person som har gått samme vei som jeg går nå.

En person som ikke er redd for å gjøre feil.

Som viser seg menneskelig.

Sjefen min.

 

FROKOST DAG 335:

Havregrøt med fruktsalat:

1,5 oz havregryn.

8 oz melk.

Kokes godt sammen.

6 oz banan, fersken og druer på toppen.

 

LUNSJ DAG 335:

Omelett og salat.

Omelett av 2 egg med 1 oz ost inni.

10 oz salat ved siden av.

 

MIDDAG DAG 335:

Grillmiks for 2 personer.

Her svar det er stort utvalg av grillet kjøtt,

lam, svin og kylling.

Jeg fikk en fantastisk salat ved siden av.

 

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeating #lettereliv #sommer

#livsstilsendring #sunnmat #greskmat #hellas

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg