DETTE ÅRET HAR FORANDRET LIVET MITT

Kjære leser.

Herlighet for et år dette har vert.

Jeg kniper meg selv hver dag i armen.

I går lå vi ved bassenget som tilhører marinaen vår,

hele dagen. Da jeg lå der følte jeg ingen skam.

Skammen som jeg har bært på i hele mitt voksne liv.

Skammen av å være så stor at jeg var til bry for andre.

I dag gikk vi en 9 km lang tur til et fossefall.

Det var en utrolig fin tur. 

Men jeg ville aldri orket det for ett år siden.

Jeg ville ikke gått like lett. Ikke i 33 grader.

Da vi kom opp på toppen satte jeg meg ned for å teke 

litt over hva jeg har oppnådd dette året.

Jeg har spist meg fri fra så utrolig mye.

Ting som folk ikke klarer å fatte at kunne være et problem.

Jeg gikk på smale stier uten at jeg måtte stoppe opp

å gi plass til andre rundt meg.

Jeg har fått mye bedre balanse.

Jeg orker mye mer.

Jeg kan fortsatt gå å tenke at jeg ikke får plass her og der.

Jeg kan også gå å lure på om folk rundt meg ser på

meg som overvektig. Men følelsen av å kunne bevege seg,

sånn som i dag har jeg aldri følt så sterkt på før, uten skam,

uten å føle seg til bry og uten å være utslitt.

 

FROKOST DAG 332:

8 oz Gresk yoghurt naturelle,

1,5 oz havregryn (vedlikehold)

6 oz frukt.

 

LUNSJ DAG 332:

Kylling salat:

Jeg veide ikke den opp selv, men her er det ca:

4 oz kylling, 10 oz salat oog 2 ss balsamico blandet med olje.

 

MIDDAG DAG 332:

GYROS ala J.

Fant gyros kjøtt i frysedisken her.

Stekte det i stekepannen.

4 oz kjøtt.

10 oz tomat, agurk og rødløk.

4 oz kokt og stekt ris (jeg er på vedlikehold å kan spise ris)

2 oz tzatziki.

 

KLEM J.

 

#spisdegfri #brightlineeating #lettereliv #utpåtur #seilbåtferie #livsstil 

#livsstilsendring #lykkelig #happythinandfree #utensukkerogmel

 

 

 

6 kommentarer
    1. Kjempeimponerende!! Det mest imponerende er at du faktisk holder vekta måned etter måned – er det jeg syns er vanskeligst… starter på min uke 4 nå så har litt igjen til ett år, men jeg har planlagt i dag også 😉

    2. Du ser utrolig flott ut! Kan jeg spørre hva bmi har du satt som din målvekt? Synes det er litt vanskelig, har 21.2 nå, vurderer å starte vedlikehold, men det er litt «skummelt» 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg