JOBB PÅ FERIE

Kjære leser.

Tilbake i Nydri.

Min kjære klarte å fikse ladingen til båten, 

men vi reiste tilbake til Nydri for noen dager.

I går var det et grusomt vær.

Det regnet, lynte og tordnet kraftig!

Vi måttet tette alle luker og ble sittende inne 

mesteparten av dagen.

I dag testet vi ut et annet basseng som tilhører 

den kaien vi ligger med nå.

Her var det rett og slett nydelig.

Heldigvis er nettet så godt her i Nydri at jeg får

jobbet litt også. Deilig å være tilbake på jobb.

Og helt fantastisk at det er mulig for meg å kunne 

gjøre det fra en solseng i Hellas.

Jeg føler meg utrolig heldig.

FROKOST DAG 330:

Havregrøt av 1,5 oz havregryn og 8 oz melk.

6 oz frukt.

 

LUNSJ DAG 330:

 

Omelett av 2 egg.

1 oz fetaost og 10 oz salat.

 

MIDDAG DAG 330:

Grillet kylling:

Det ble middag i båten.

4 oz kokt ris.

10 oz tomatsaus laget av 

løk, paprika, gulrot og hakkede tomater.

jeg surrer grønnsakene i litt olje.

Tilsetter hakkede tomater, salt, pepper og 

basillikum/oregano blanding.

4 oz grillet kylling.

 

 

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeating #lettereliv #sunnmat #livsstilsendring 

#happythinandfree #utensukkerogmel #selibåtferie

 

2 kommentarer
    1. Cam: Hei. oz er den amerikanske veie enheten. 1 oz er 28 gram. I spis deg fri bruker vi oz fordi at det er enklere å doble og huske ende tall som 1, 4, 8 og 10 å gjøre dette om til gram.

      Jeg veier maten min, men jeg teller ikke noe.
      klem J

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg