SEILING TIL NYE EVENTYR

Kjære leser.

I går forlot vi Nydri igjen.

Ferden gikk til Mytikas.

En liten koselig landsby som jeg likte veldig godt.

Denne sjarmerende plassen hadde det meste.

Restauranter helt i sjøkanten.

At a varer du kunne tenke deg.

Og ikke minst hyggelige mennesker.

Natten ble litt kort for oss alle.

Det blåste kraftig nesten hele natten.

Å når vi leste at en båt hadde slitt seg

i Nydri ble vi litt engstelige.

Men det ble tidlig opp i dag for å seile videre.

Denne gangen var Kalamos målet.

Klalamos er en nydelig liten øy.

Her bor det rundt 2000 mennesker.

Da vi kom hit var det godt med båtplass.

Vi gikk å undersøkte stranden som var en god fjelltur opp

og ned for å komme til. Men det var verdt det.

Her var det helt klart vann. Med en utsikt som kan ta 

pusten fra de fleste.

Lunsjen ble servert på georgio´s.

Noe jeg angrer bittert på. Her var servicen så dårlig at det 

ikke skulle vert mulig. Jeg fikk noen tørre kjøttboller 

med gammel salt til. Dette var kanskje nok til å mette 1/4 av magen min.

Dette leverte jeg tilbake, men fikk ikke noe nytt og 

servitøren behandlet oss som luft til vi måtte betale.

Middagen spiste vi på porto kalamos.

Her fikk vi underholdning fra flere 100 som skulle inn med båtene.

Dette var helt ville vesten. Båter fløy i alle kanter.

Noen fikk seg et bad og andre kjørte over en hel rekke

med anker kjettinger.

Det skal bli spennende å se hvordan de kommer seg ut i morgen.

Vi ligger trygt langs kaien uten noen som henger fast i oss.

FROKOST DAG 326:

Her er det  8 oz gresk yoghurt.

1,5 oz havregryn (vedlikehold)

og 6 oz banan og fersken.

 

LUNSJ DAG 326:

Dette var en grusom lunsj som jeg nektet å spise.

Så i dag ble det ikke noe skikkelig lunsj på meg.

Jeg karte rett og slett ikke å tygge kjøttbollene.

Og salaten var ca 2 ss salat som var gammel.

Jeg spurte om jeg kunne få noe uten mel og sukker.

Dette var det jeg fikk. 

Så jeg flyttet kornet mitt til middag, noe jeg aldri skal gjøre.

Men i dag ble det viktig å få i seg nok mat.

 

MIDDAG DAG 326:

4 oz grillet kylling.

10 oz salat.

1 oz fetaost.

4 oz stekte poteter.

Ville ha ris til, men det er ikk lett å få tak i her.

 

Klem J.

 

#spidegfri #brightlineeating #seiltur #seilbåt #hellas

#lettereliv #livsstilsendring 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg