Den første turen med båten.

Kjære leser.

I går reiste vi første etappe sørover i Hellas.

Det var litt av en opplevelse.

Ungene ble litt små kvalm over et havstykke.

Men båten var utrolig god i sjøen.

Vi stoppet i Lefkas og overnattet der.

Det var en dyr natt. 500 kr for en natt var i meste laget.

Vi måtte få kjølt ned ungene så vi betalte en overpris 

for å få låne et basseng som det blåste noe helt vilt rundt.

I dag gikk vi videre til Nydri. 

Vi gikk igjennom hele Lefkas kanalen. Nydelig gresk natur.

Så kom vi til dette paradiset som heter Nydri.

Her er det flere kilometer med strand.

Som vi bare måtte forsøke før vi gikk å fikk mat.

Masse liv og røre. 

Morsomme restauranter som Ola Kala.

Der hovedpersonen sjarmerte oss med norsk kunnskapene 

og triksingen sin. 

Når det kommer til maten, vil jeg absolutt si at

vi lever i beste velgående.

Jeg holder meg til mine 3 måltider jeg.

Ingen sukker, ingen mel.

Her må jeg gå helt ned til et måltid om gangen.

For fristelsene er mange. Men mye ren mat gjør det enkelt.

FROKOST DAG 316:

 

6 oz Stekte poteter (vedlikehold)

3 oz eggerøre og 1 oz bacon.

 

LUNSJ DAG 316:

Lunsj på farten.

Her ble det 2 oz pølse,

2 oz egg.

10 oz salat.

1 oz fetaost.

Enkelt og greit når vi var under veis til et nytt mål.

 

MIDDAG DAG 316:

Gyros tallerken:

Jeg valgte denne uten brød og pommes.

Her ble det salat i stede.

 

Klem J.

 

#sisdegfri #brightlineeating #sommer #middelhavet 

#seiltur #lefkaskanalen #lettereliv #utepåeventyr

#utenmelogsukker #happythinandfree

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg