GLEDER MEG TIL FERIE

Kjære leser.

For ett år siden skulle vi prøve telt ferie

for første gang.  Det var fantastisk gøy.

Jeg gikk sommeren i møte med 7 kg mindre enn 

året før. Jeg var så stolt og følte meg veldig bra.

Jeg hadde klart å legge om livsstilen…

MEN da jeg reiste på ferie tenkte jeg at nå,

ja nå kan jeg unne meg noe. 

Jeg skal kunne unne meg litt ekstra godt.

Jeg skal ikke tenke på kostholdet.

Det endte jo med at jeg gikk opp ganske mange kilo.

Jeg synes det var flaut å enda en gang mislykkes.

Jeg som hadde investert så mye denne gangen.

Jeg som hadde gledet meg til å kunne gå i sommerkjoler.

Som alle andre forsøk, ville det ikke seg for meg.

Jeg var for svak for sukker og mel.

Jeg klarte ikke å si nei til det.

Denne sommeren har jeg troen.

Denne sommeren er jeg normalvektig.

Jeg skal gå i kjole, bikini og reise på ferie å være fri.

Jeg er fri fra mat suget, søtsugen og det evige mat kjøret.

Jeg slipper å tenke på om jeg har spist for mye,

for lite eller om buksen passer i morgen.

 

FROKOST DAG 304:

jeg lagde rundstykkene med mer havregryn i sånn at 

jeg bare trengte 1 rundstykke.

Med 2 oz makrell i tomat og 6 oz eple.

 

LUNSJ DAG 304:

Kjøttkake snadder:

4 oz kjøttkaker fra i går.

Stekt sammen med 10 oz grønnsaker som

squash, løk, gulrot, blomkål og brokkoli.

Tilsatt 1 ss soyasaus og 1 oz fløte.

Krydret med grillkrydder.

 

MIDDAG DAG 304:

Hamburger:

4 oz stekt hamburger karbonade.

4 oz strimlet og stekt sellerirot.

Jeg steker den i actifry maskinen min.

1 oz stekt løk og 

5 oz salat.

 

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeating #lettereliv #livsstilsendring

#ferie #sommer #normalvektig #happythinandfree #utensukkerogmel

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg