FØRSTE DAG PÅ VEDLIKEHOLD

Kjære leser.

I går hadde jeg min første dag på vedlikehold.

Det vil si at jeg nå skal stabilisere vekten min der jeg er.

Mitt hode vil jo fortsatt at jeg skal gå ned litt til.

Men når jeg får beskjed om at det er på tide,

ja da gjør jeg som jeg har fått beskjed om.

Det var litt rart egentlig. 

For det er liksom som om jeg gjør noe jeg ikke skal.

Derfor er det viktig å holde rutinene.

Skrive ned og planlegge morgendagen.

Være nøyaktig med mål og mengde.

Dette gjør det lettere å automatisere de nye vanene.

For dette skjer et skritt om gangen.

For meg har det vert viktig med en plan.

En detaljert plan på hvordan vedlikeholdet skal foregå.

Det gir meg sikkerheten på at dette vil vare livet ut.

For jeg vil aldri tilbake igjen.

Jeg ønsker å være i normal vekt skalaen resten av livet.

 

FROKOST DAG 303:

1 og et halvt rundstykke, med 1 oz eggerøre og spekeskinke.

6 oz frukt.

VEDLIKEHOLD. 1 rundstykke til vektnedgang og 2 oz egg og skinke.

 

LUNSJ DAG 303:

4 oz spekeskinke.

10 oz cherry tomater og agurk.

1 oz Bri ost.

 

MIDDAG DAG 303:

Kjøttkaker i fløtesaus.

Jeg blander 600 g kjøttdeig med 2 egg og 2 dl vann. Salt og pepper.

Steker dette som kjøttkaker. 200 grader i ovnen i 15-20 min.

Koker ut pannen med fløte.

Lager moste erter av oppkoket frosne erter,

som jeg moser med stavmikser, salt og pepper.

4 oz kjøttkaker.

1 oz fløte.

5 oz erte mos.

5 oz kokte grønnsaker.

 

Klem J

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg