PROBLEM LØSER ELLER PROBLEM LAGER??

Kjære leser.

Hvem er jeg?

Hvem har jeg blitt?

Tidligere havnet jeg i problemer hele tiden.

Det var bare fra det ene til det andre.

Jeg fikk aldri puste, før det var ny runde.

Det som er ganske rart er jo at dette er forsvunnet.

Det er ikke lenger problemer i livet mitt….

Ikke som før. Jeg har utfordringer og nedturer jeg også.

Men disse problemene er vekk.

Så da kan jeg jo begynne å lure på hva som har skjedd.

Er det bare tilfeldig. 

Eller har det med min innstilling til verden rundt meg?

Jeg ser jo ikke på alle rundt meg som fiender lenger.

Jeg prøver alltid å finne en løsning, før jeg ser problemet.

Men hvorfor var det ikke sånn før?

Etter å ha lest om hjernen og tilgangen til 

disse fornuftige stoffene som blir blokkert, er jeg sjokket.

Kan altså maten gjøre at jeg aldri har

kunnet finne løsningen først, bare sett problemet?

Ja det kan det faktisk.

Denne dele av hjernen som er avhengig 

av dette stoffet for å virke optimal,

har vert der hele veien, bare ikke nådd frem. 

Ganske fascinerende egentlig.

Nå er det ingen problemer som ikke kan løses. 

FROKOST DAG 296:

Irina rundstykker med ost og frukt.

 

LUNSJ DAG 296:

Stekte grønnsaker, fetaost og Serrano skinke.

Jeg stekte blomkål, brokkoli og gulrot.

Hadde over soyasaus mot slutten av steketiden.

Veide opp 6 oz stekte grønnsaker.

Supplerte resten med tomater og agurk.

1 oz serrano skinke.

2,5 oz fetaost.

 

MIDDAG DAG 296:

Lettsaltet torsk:

Jeg kokte opp vann og la fiske filetene i vannet.

Lot de trekke i 15 min på lav varme.

3 oz torsk.

1 oz bacon (noen blir trigget av dette, så pass på)

5 oz kokte og moste erter.

5 oz kokte gulrøtter.

 

Klem J.

 

#spisdegfri #brightlineeating #lettereliv #utenmelogsukker #happythinandfree

#hverdag #ingenproblem 

5 kommentarer
    1. Støtter dette! Føler hjernen funker bedre med BLE. Har et kg til vedlikehold, og kjenner det på sulten, så har en del tanker om mat i denne perioden 😕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg