HVORDAN SER DU UT NAKEN?

Kjære leser.

Ja man kan jo undres over hvordan 

en person ser ut naken etter å ha gått ned

så mange kilo som jeg har gjort, på så kort tid.

Dette er også veldig invidduellt.

Men selfølgelig har jeg en del hud til overs.

Den pakker jeg godt nedi buksen eller 

inn i genseren. For det er ingen andre 

enn min kjære som trenger å se meg naken.

Det skal jo sies at, jeg går jo i svømmehallen.

Å det er ikke det gøyeste jeg vet, når jeg 

da må dusje offentlig sammen med andre som 

ikke ser ut som en tom pølse.

Men så er det sånn da, at prisen å betale

for å gå ned så mange kilo på kort tid

er litt løs hud. Noen får mer enn andre.

Så jeg ser på meg selv som heldig, for jeg 

har sluppet billig unna.

Å takk og lov for klær altså.

Mye kan dekkes til og endres på, med klær.

Strekkmerker vil jo blekne med tiden.

For strekkmerker er det mye av på min kropp.

Men jeg kommer ikke til å la ver å gå i 

bikini selv om magen min ser ut som et trekkspill.

Nei jeg er stolt av de. De er beviset på at jeg har levd.

De er beviset på at jeg har bært frem 3 barn.

Noe jeg aldri i livet ville vert foruten.

Så om du blir støtt av mine arr på kroppen,

ja så er det ditt problem. Jeg har ikke problemer med de.

La meg få lov å bære trekkspillet mitt med verdighet.

 

FROKOST DAG 293:

Irina rundstykker med 0,5 oz laks og 0,75 oz ost.

 

LUNSJ DAG 293:

Taco kjøtt.

4 oz taco kjøtt fra i går.

10 oz grønnsaker og stekt løk.

1 oz ost.

 

MIDDAG DAG 293:

Pizza:

 

Bunn:

1,5 oz ost smeltes i mikro, sammen med 1 ts kremost.

Tilsett 1 ts egg 1 ts mandler og 1 ts hvitløkpulver.

Trykk denne blendingen utover et bakebrett med våte hender.

Stekes på 240 grader.

 

Fyll:

Kok opp en boks med hakkede tomater.

La de småkoke en stund.

Tilsett pizzakrydder, salt og pepper.

Vei opp 3 oz saus.

 

Ha sausen over bunnen.

1 oz ost over og 0,5 oz Serrano skinke på toppen.

Serveres med 7 oz salat.

Klem J.

 

#spisdegfri #lettereliv #Brightlineeating #sunnpizza 

#utenmelogsukker #happythinandfree #livsstilsendring 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg