SOMMERKROPPEN ELLER SOMMERHJERNEN

Kjære leser.

Ja den sommerkroppen, den har jeg ventet på.

Jeg har ventet i sikkert 17 år på den.

Hvert år har jeg tenkt at neste år da kan jeg gå i bikini.

Neste år trenger jeg ikke å gjemme meg i et telt.

Neste år da har jeg gått ned all min overvekt.

Nå sier jeg, i år har jeg klart det.

Men det er jo ikke vektnedgangen som har betydd mest.

Det som har gjort mest inntrykk på meg 

har vert roen rundt alt i livet.

Det er ikke mye som plager meg.

Det er ikke lenger fristende å trøste meg selv med mat.

Og jeg har fått en energi jeg ikke trodde var mulig å få

når man har fibromyalgi.

Det et liv uten mel og sukker gjør med hjernen er 

noe av det mest spennende jeg har opplevd.

De forandringene dette kostholdet gjør i tankemåte,

oppførsel og kroppslig, finner du ingen andre plasser.

For de andre plassene har jeg vert.

Å aldri har jeg gått så lenge uten å bli lokket til 

en eneste bit utenfor planen.

Aldri har jeg vert mer rolig og balansert innvendig.

OG aldri har jeg følt meg bedre.

Vektnedgangen har blitt en bonus.

Det er flere som meg, se denne videoen:

«Hvorfor skal du promotere #sommerkroppen?»

«Hvorfor skal du promotere #sommerkroppen, Irina?» Dette spørsmålet kommer opp med jevne mellomrom, i ulike innpakninger. Det er er lett å tenke at Spis deg fri kun handler om kropp, vekt og utseende. Bak denne overfladiske fasaden skjuler det seg dypere sannheter. Det blir temaet for ukens LIVE-sending, onsdag kl. 13. Bli med!

Posted by Spis deg fri on Wednesday, June 13, 2018

 

 

FROKOST DAG 290:

Irina rundstykker med rester fra middagen i går.

2 oz laks.

 

LUNSJ DAG 290:

Omelett med ost og tomat.

Jeg veide opp alle grønnsakene mine.

10 oz salat, tomat og agurk.

Vispet sammen 2 egg med salt og pepper.

Stekte dette i en stekepanne.

Hadde 1 oz ost inni og masse tomater.

Brettet omeletten sammen og serverte den.

Kjempegodt!!

 

MIDDAG DAG 290:

 

Strimlet kyllingfilet.

4 oz stekt kyllingfilet med grillkrydder på.

Ovnsbakte selleri og blomkål med ost på toppen.

Jeg veide dette opp etter steking og trakk fra 1 oz 

siden jeg hadde det på toppen.

Resten supplerte jeg med kokte grønnsaker slik at jeg

fikk 10 oz grønnsaker til sammen.

 

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeating #sommerhjernen #livsstil #livsstilsendring

#omelett #sunnmat #kylling #lettereliv #happythinandfree #utenmelogsukker

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg