45 KILO VEKKE PÅ ETT ÅR

Kjære leser.

Hadde du spurt meg for ett år siden

om jeg trodde at jeg skulle gå ned 45 kilo,

ja da hadde jeg tenkt at det var umulig.

Men det er mulig.

Bare med å lese boken spis deg fri og

følge opplegget har jeg gått ned 35 kilo

siden august.

Denne helgen er jeg så heldig 

at jeg skal være sammen med andre

som har gjort det samme som meg.

Det blir utrolig spennende.

 

FROKOST DAG 283:

Irina rundstykker med 2 oz roastbeef og 6 oz frukt.

 

LUNSJ DAG 283:

Brokkolisalat på Egon, med bacon og mozarella.

Bacon kan trigge deg, så om du velger denne 

på Egon neste gang du er der, pass på.

 

MIDDAG DAG 283:

Pølse og mos.

5 oz selleri og blomkål mos med 0,5 oz smør,

salt og pepper.

4 oz pølser uten mel og sukker i de tre første ingrediensene.

5 oz tomater.

 

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeating #lettereliv #livsstil

#nedivekt #sol #sommer 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Gratulerer kjempe masse!!!
      Har du hadde ” bare ” hatt fokus på kostholdet eller har du trent også?
      Et veldig spennende prosjekt!!!
      Lykke til!!!
      Gleder meg å følge deg på veien videre!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg