EN FANTASTISK HELG GÅR MOT SLUTTEN

Kjære leser.

En litt vemodig dag i dag.

For 7 år siden mistet jeg min kjære farmor.

Samme dag som jeg ble lagt inn på føden,

med barn nr 2. I tillegg er dette bursdagen til 

en av mine aller beste venninner.

Alt på en gang. Det gjenkjenner meg litt.

Besøket mitt reiste hjem i dag.

Så da var det rett i båten etterpå.

Det jeg holder på å pusse den opp innvendig.

Litt som med meg selv, full oppgradering innvendig.

Det er så godt å se hvor langt jeg har kommet.

Både i båten og med meg selv. 

Gleder meg til å kunne reise på turer

med familien i denne båten.

Det beste er at jeg får plass i sengen nå…

FROKOST DAG 280:

Irina rundstykker med 1,5 oz eggerøre og 0,5 oz spekeskinke.

 

LUNSJ DAG 280:

Rester:

4 oz renskåret kjøtt og pølse.

10 oz stekte grønnsaker som sopp, løk,

paprika, gulrot, mais, brokkoli og vårløk.

 

MIDDAG DAG 280:

Hamburger i båten.

4 oz stekt kjøtt. 

1 oz ost på toppen av burgeren.

10 oz salat av eget ønske.

 

Klem J.

 

#spisdegfri #brightlineeating #lettereliv #sommer

#båt #oppussing #sunnmat #hamburger

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg