BADENYMFEN SLÅR VIRKELIG TIL NOEN GANGER

Kjære leser.

Jada i dag overvant jeg all frykt og hoppet i havet.

Ja bokstavlig talt.

Vi kjørte båten ut på fjorden å hoppet i havet.

Med litt hjelp av noen fanatstiske

familiemedlemmer av min kjære turte jeg det.

Jeg tenkte som så, at ingen bryr seg.

Det er varmt.

Jeg trengte å kjøle meg ned, 

å vise ungene at jeg ikke er en pyse og ikke minst

bevise for meg selv at jeg er god nok som jeg er.

For en befriende følelse.

For ett år siden misunnet jeg flotte damer 

som deiget seg på dekk, i bikini.

Noe har endret seg det siste året.

Jeg har blitt mer bevisst på at jeg er god nok.

At jeg ikke ser noe verre ut enn andre.

Hele denne pakken med “spis deg fri” har endret mye.

Ikke bare vekten, men mitt eget selvbilde også.

 

FROKOST DAG 279:

Irina rundstykke med 1 stekt egg og deilig frukt.

 

LUNSJ DAG 279:

Med grillforbud her i fylket, fant vi ut at vi fikk

grille inne da. 

Så 4 oz stekte pølser.

10 oz stekte grønnsaker som gulrot, løk, vårløk,

paprika, brokkoli, sommerkål, mais og kålrot.

Fettet brukte jeg som 1 oz fløte over 6 oz jordbær.

 

MIDDAG DAG 279:

PIZZA.

 

Klem J.

 

#spisdegfri #brightlineeating #lettereliv #livsstilsendring 

#happythinandfree #lykkelig #sunnmat #sunlivsstil

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg