JEG VAR LEI AV Å VÆRE TJUKKAS

Kjære leser.

Mange lurer på hva som fikk meg til å

starte dette opplegget til “spis deg fri”.

Det som tippet meg over på dette var

en sommer der jeg gikk opp 5 av 7 kilo.

Jeg hadde jobbet så hardt for de 7 kiloene.

Så reiste vi på ferie… jeg gikk opp…

Jeg var så ulykkelig av å føle meg ekkel.

Ingen kunne se at jeg trente 6 dager i uken.

Ingen kunne se på meg at jeg løp

40 min sammenhengende på tredemøllen.

Eller at jeg hadde økt vektene med 15 kilo til knebøy.

For alle så bare en overvektig “lat” kvinne

på 31 år… Jeg var fortvilet. Hadde gitt opp igjen.

Men nå er det over.

Nå er jeg der jeg har drømt om å være.

Den jeg har drømt om å være.

Takket være to kvinner som har gått veien selv.

Susan og Irina.

Men dette er ikke for alle. Det er for de som vil.

De som er lei av å være overvektig.

De som ikke orker tanken på en ny slankekur.

For dette er ikke en slankekur, dette er livs endrende.

Dette er det som gir ro rundt mat, fred i hodet

og et lykkeligere og mer bekymringsløst liv.

Tror du jeg tuller?

Ja vel, da har du mye å glede deg til!!

 

FROKOST DAG 274:

Irina rundstykke med ost og skinke.

 

LUNSJ DAG 274:

Omelett av 2 egg og 1 oz ost.

10 oz salat og stekt løk.

 

MIDDAG DAG 274:

4 oz grillpølse med 10 oz salat og løk.

2 oz innkokte hakkede tomater med salt og pepper.

 

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeating #lettereliv #lykkelig #bekymringsløs

#godmat #sunnmat #livsstilsendring

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg