EN HELG MED TRO,HÅP OG MASSE KJÆRLIGHET.

Kjære leser.

En travel helg er snart over.

Men for en flott helg.

Konfirmasjon til en bonus nevø i går.

Det ble en flott feiring av en flott gutt.

Traff mage mennesker som jeg ikke har sett 

på en god stund.

Mange kjente meg nesten ikke igjen.

Noe kjente meg ikke igjen.

Noe som for meg er litt sjokk…

Jeg er jo aldri forberedt på slikt.

Men det jeg var forberedt på var maten.

Jeg Hadde med meg egen mat til middagen/lunsjen.

Spiste jordbær og blåbær når de andre spiste dessert.

Drakk en kopp kaffe når de andre spiste kake.

Ingen sprekker, noe som føles helt fantastisk!

I dag skulle vi på stranden.

Og den gamle meg var inne i hodet mitt.

Den gamle meg som ikke kan kle av meg

der det er andre tilstede. 

Når jeg kom hjem gikk det opp for meg,

at dette er et gammelt tankemønster.

For jeg er ikke lenger 119 kilo.

Dette er ikke lett å endre før jeg er bevisst

på min gamle tenkemåte.

 

FROKOST DAG 273:

Irina rundstykke med makrell i tomat.

 

LUNSJ DAG 273:

Blomkålsuppe:

10 oz kokt blomkål moses i 8 oz melk.

Kokes opp og tilsettes

1 oz fløte, salt og pepper.

 

MIDDAG DAG 274:

Grillmat:

4 oz rent kjøtt av svinekotelett.

6 oz kokte og moste erter, med 0,5 oz smør i.

4 oz salat.

 

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeating #lettereliv #sunnmat

#grillmat #blomkålsuppe #bunad 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg