HEMMELIGHETEN TIL EN SLANKERE KROPP

Kjære leser.

Folk snakker om sommer kroppen.

Tidligere har jeg tenkt “neste år er jeg der”

Jeg har sett for meg et liv i en slankere kropp.

Jeg har drømt om det siden jeg var liten jente.

Denne sommeren får jeg oppleve det.

 

Men hemmeligheten er ikke skjult

for offentligheten. Den er skrevet i en bok.

Spis deg fri.

Og det ligger i tittelen. Du spiser deg fri.

Men ikke bare fra overvekt, men fra mye mer enn det.

Hvis du ønsker å gå ned i vekt,

eller leve i en sunnere og slankere kropp,

så finnes det få andre alternativer som virker like godt.

JA du må ofre noe, for å få noe.

Men er det så grusomt å ofre sukker og mel?

NEI for det gir så mye mer enn du ofrer.

Så, om du er en av de som ønsker det jeg har fått,

må du sette deg ned å tenke igjennom dette:

Vil du virkelig dette?

Hvordan skal du gjøre dette?

Og er du klar for å endre hele livet ditt?

Se for deg livet i den nye kroppen din.

Se for deg, deg selv glad og lykkelig.

Sett deg et mål.

Å HOPP I DET!

 

FROKOST DAG 271:

Irina rundstykker med ost og skinke.

 

LUNSJ DAG 271:

Løksuppe:

10 oz løk og gulrot.

Kok dette sammen med litt buljong.

Tilsett 4 oz stekt kjøttdeig.

Salt og pepper.

Du kan ha i 2 oz rømme etter servering.

 

MIDDAG DAG 271:

 

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeating #lettereliv #sunnmat 

#nyttliv #lykkeligliv #

 

2 kommentarer
    1. Nå må jeg få prøvd denne pizzaen din. Ikke sååå kjekt å spise grønnsaksbanding m ost mens resten av familien spiser pizza.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg