SOLSTIKK

Kjære leser.

Jeg går for tiden rundt som en sombi.

Helt sløv og alt går sakte.

Tror det må være solen som spiller meg et puss.

Så mye fint vær har jeg ikke sett på flere år.

Det har blitt mange timer i solen hver dag.

Den lille seilbåten til min kjære har

også fått kjørt seg litt. 

Herlighet for en mestringsfølelse det er 

å kjøre egen båt, etter så mange år livredd.

Jeg er ikke redd for vannet, men at jeg skulle 

synke båten… Men det gjorde jeg da ikke.

Det å være på sjøen føles som meditasjon.

Jeg tenker egentlig ikke på så mye,

bare ser og nyter øyeblikkene.

Gleder meg til å bruke mer tid på de 

tingene som er bra for meg.

Er det noe denne prosessen har lært meg,

ja så er det det.

Ny kjole har jeg fått også.

 

FROKOST DAG 268:

Irina rundstykker med skinkeost.

6 oz epler.

 

LUNSJ DAG 268:

Lammelår fra i går.

Jeg stekte 4 oz lammelår lett i en stekepanne.

Kokte opp 6 oz erter og moste de, hadde i 0,5 oz smør.

4 oz kokte gulrøtter.

 

MIDDAG DAG 268:

Grillmat:

4 oz kjøtt uten ben (jeg veier opp ca 5 oz med ben)

4 oz blomkålris. Jeg rasper blomkålen,

har den i kokende vann og siler av.

6 oz salat.

2 oz rømme.

 

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeating #lettereliv #sunnmat 

#grilling #lammelår #rester 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg