FRA BMI 36 TIL BMI 24,5 PÅ 267 DAGER

Kjære leser.

I dag klarte jeg endelig å nå et stort mål.

Jeg er NORMALVEKTIG.

Helt uvirkelig.

Jeg startet med en bmi på 38,7

for ett år siden. 

Startet denne reisen med en bmi på 36.

I dag er den 24,5.

Jeg er ikke lenger en tjukkas.

Jeg har motbevist alle som tvilte.

Alle som mente at dette var for ekstremt

til å kunne fungere.

Dette har vert den ekleste og letteste 

måten jeg har lagt om livet mitt på.

Noen ganger må jeg sjekke om jeg gjør det rett,

for dette er altfor enkelt til å kunne fungere.

Men jaggu fungerer det.

FROKOST DAG 267:

Irina rundstykker med spekeskinke og skinkeost.

 

LUNSJ DAG 267:

Kjøttboller:

Laget rotmos av gulrot og kålrot.

4 oz kjøttboller uten mel og sukker

i de 3 rørste ingrediensene.

5 oz rotmos.

5 oz kokte aspargesbønner.

 

MIDDAG DAG 267:

Lammelår:

Jeg har stekt lammelåret,

krydret med salt, pepper, hvitløk og timian

midt i ovnen på 120 grader i 6 timer. 

Stekte selleri og blomkål i ovnen med 1 oz ost på toppen.

4 oz kjøtt.

3 oz selleri og blomkål

1 oz ost.

7 oz kokte grønnsaker.

 

NYDELIG DAG,

NYDELIG MAT.

 

Klem J.

 

#spisdegfri #brightlineeating #lettereliv #sunnmat

#sunnlivsstil #lammelår #kjøttboller #nedivekt

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg