ET VANVITTIG ÅR

Kjære leser.

Dette året har vert helt vanvittig!

Jeg var farlig overvektig for bare 9 mnd siden.

Jeg var veldig dårlig.

Jeg klarte ikke å være i jobb.

Helt til jeg oppdaget spis deg fri.

Da raste vekten, helsen ble betydelig bedre

og jeg fikk jobb. DRØMMEJOBBEN!

Det er en fantstisk følelse å kunne 

ta på seg klær uten å være redd for at det

er for lite her eller der.

Det er ganske deilig å våkne hver dag 

uten å ha store smerter.

Det er også en utrolig god følelse å kunne

hjelpe og støtte andre som gjør det samme.

Livet har plutselig fått mening.

Jeg ser muligheter jeg ikke har sett før.

 

FROKOST DAG 267:

Irina rundstykker med skinkeost og spekemat.

Veldig godt!

 

LUNSJ DAG 267:

Kyllingsnadder:

10 oz gulrot, brokkoli, blomkål, løk og paprika.

Stekt i en stekepanne.

Tilsatt 4 oz stekt kyllingkjøtt.

2 ss soyasaus og 1 oz fløte.

 

MIDDAG DAG 267:

Var i grill selskap i dag.

Så da ble det litt av hvert på tallerkenen.

4 oz kjøtt (kylling og svin)

5 oz blomkål og selleri mos, med fløte i.

5 oz grillede grønnsaker.

 

Det ble veldig godt.

 

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeating #lettereliv #elskerjobbenmin #drømmejobben

#livsstil

2 kommentarer
    1. Wow, for en fremgang!! Du har jo vært skikkelig flink! Jeg skal begynne på min egen reise til ett sunnere og lettere liv nå, og jeg håper jeg klarer å være like flink som deg:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg