EN SULTEN LØRDAG

Kjære leser.

De siste dagene har jeg blitt mer sulten.

Har tenkt en del på dette.

For til nå har det bare gått fint i forhold til dette.

Så såg jeg på vekten min, jeg har faktisk

aldri siden jeg var 14 år vert å liten.

Så dette er en plass kroppen aldri

har vert i voksen alder.

Kroppen tror nok at den er i alvorlig krise.

Den føler nok at den trenger mer mat.

Men nå er det ikke lenge til jeg går over på

vedlikeholds planen.

Hvordan blir det da?

Kjenner at jeg i disse dager gleder meg 

til mer mat, samtidig som jeg ikke helt 

klarer å forstå at jeg begynner å nærme meg 

normalvektig (1kg igjen)

Men til tross for sulten, gir jeg ikke etter.

Jeg holder på mine klare grenser.

 

FROKOST DAG 266:

Irina rundstykke med spekemat og egg.

 

LUNSJ DAG 266:

Pølsegrateng:

10 oz løk, gulrot, brokkoli, blomkål og hakkede tomater.

3 oz pølse.

1,5 oz ost.

Krydret med pizzakrydder.

Stekt på 225 grader i 25 min.

 

MIDDAG DAG 266:

Pizza:

hadde masse løk på den i dag.

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeating #lettereliv #sunnmat

#lykkelig 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg