DAGEN DERPÅ….

Kjære leser.

Så var det dagen derpå her i huset.

Det tok virkelig på å ha et så fullstappet program

som vi hadde i går. Men jaggu hadde vi det kjekt.

Så i dag har vi gått rundt her i vår egen verden,

Litt i slow motion…. 

Jeg har fått mange kommentarer på at jeg 

ikke brøt linjene mine i går.

For meg er det ikke noe annet.

Jeg utfordrer ikke grensene min når det gjelder maten.

MEN i dag har jeg utfordret noen andre grenser.

For første gang i livet hoppet jeg på trampoline…

Jeg må si at det var skummelt.

Jeg har hatt så lyst til å prøve det i flere år,

men jeg har vert så redd for at trampolinen skulle

rakne om jeg gikk oppå… men det gjorde den ikke.

Tror naboen fikk seg en skikkelig god latter…

 

FROKOST DAG 265:

Irina rundstykke med 1 oz eggerøre og 1 oz spekemat.

 

LUNSJ DAG 265:

Pølserester fra i går ble pølsesnadder.

10 oz grønnsaker som brokkoli, gulrot, løk

sopp og blomkål.

Stekes godt sammen med 4 oz pølse.

2 ss soyasaus og 1 oz fløte tilsettes rett før servering.

 

MIDDAG DAG 265:

Grillmat rester:

Jeg bakte en form med rotgrønnsaker.

Tilsatt 1 ts olje salt og rosmarin.

Varmet noe kjøtt fra grilling i går.

5 oz bakte grønnsaker.

5 oz salat.

4 oz kjøtt.

0,5 oz aioli.

 

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeating #lettereliv #rester 

#grillmat #grønnsaker #lykkelig

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg