FØRSTE 17 MAI MED NY LIVSSTIL

Kjære leser.

Drømmen min i mange år var å komme 

inn i bunaden jeg fikk til konfirmasjonen.

Jeg gikk faktisk nesten 15 år uten å komme inn i den.

For 4 år siden sydde jeg den ut.

Jeg kom jo aldri til å komme inn i den…

Jeg ville jo aldri bli mindre.

Til og med nytt belte fikk jeg også.

Men i dag tok jeg på meg bunaden,

Ny innsydd, i de samme sømmene som 

den ble laget i. Og for første gang på over 15 år

fikk jeg på meg beltet jeg fikk til den.

Jeg gikk med det nye beltet, men det er 

meget fascinerende at jeg nå er like stor

som jeg var som 14-15 åring.

Det å spise som vi gjør her i spis deg fri,

går helt fint på en dag som 17 mai.

Til tross for mye trakking og mange fristelser.

Stolt kan jeg fortelle at jeg ikke har brutt

mine klare grenser denne dagen heller.

 

17 mai FROKOST DAG 264:

Irina rundstykker med eggerøre og spekemat.

 

17 mai LUNSJ DAG 264:

Lapskaus:

10 oz grønnsaker som gulrot, kålrot,

sellerirot og løk.

4 oz kjøtt eller pølse.

 

17 mai MIDDAG DAG 264:

Grillmat:

Jeg bakte en del grønnsaker som 

gulrot, sellerirot og kålrot i ovnen.

Krydret med salt og rosmarin.

Stekt på 225 grader i 25 min.

4 oz grillet kjøtt.

5 oz bakte grønnsaker.

5 oz salat.

 

Frukten til lunsj ble flyttet til middag:

Alternativ til kake.

Jeg hadde planer om en helt annen “kake”

Men ting gikk ikke helt etter planen i går.

Så da ble det slik.

Noe som ble litt morsomt og veldig godt.

 

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeating #lettereliv #17mai

#lykkelig #livsstilsendring #grillmat #spekemat

4 kommentarer
    1. Hei
      Så flott du er i bunad. Umenneskelig flink er du som ikke sprekker på en sånn dag
      Hva er oppskriften på rundstykkene du spiser?? Har lyst prøve de

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg