JEG MÅ HA NY FLYTEVEST….

Kjære leser.

Fikk oss en deilig båtur med ungene i dag.

Jeg har ikke hatt flytevesten på meg siden

i fjor sommer. Den var blitt litt stor….

Jeg som slet med å få den igjen i fjor.

Den var faktisk så stram at den skled opp

over magen og satt nesten som en ekstra bh.

Noe som sikkert ikke var så vakkert å se på,

men hysterisk morsomt når folk såg meg.

Men nå sliter jeg heller motsatt…

Hvis jeg ender i vannet, ja da får 

jeg be om hjelp fra oven… for jeg er ikke så 

sikker på at vesten holder seg rundt kroppen…

God min kjære har kjøpt ekstra langt tau,

sånn at han kan feste det rundt jeg å dra meg opp

om uhellet skulle være ute.

FROKOST DAG 262:

Irina rundstykke med ost og skinke.

Jordbær som frukt/bær i dag. Nydelig!

 

LUNSJ DAG 262:

Omelett:

Vispet sammen 2 egg med salt og pepper.

stekte dette i en stekepanne.

1 oz ost inni og brettet den sammen.

Servert med 10 oz salat.

 

MIDDAG DAG 262:

Grillmat:

4 oz grillet kjøtt.

6 oz slat.

4 oz kokte erter fra fryseren, most med stavmikser.

2 oz lettrømme.

 

Lovet også å dele bilde av klær jeg har sydd inn.

Sydde inn denne blå kjolen i dag.

 

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeating #lettereliv #båttur #sommer

#livsstilsendring #lykkelig #egg #omelett #salat

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg