SYDDE INN KLÆRENE MINE I DAG

Kjære leser.

I dag tok jeg fatt på noen fine kjoler jeg 

har hatt liggende.

De måtte krympe inn en del.

Så da vare det bare å vekke kreativiteten 

å få symaskinen i sving.

Det ble ikke bare lett, men det ble veldig bra.

Bilder kommer etter hvert.

Jeg har en del kjoler igjen å sy inn.

Men jeg tenker at dette er lurt for både 

økonomien og miljøet.

Sydde inn bunaden her om dagen også.

Det er rart å sy inn noe som ble sydd 

ut til det fulle for bare 4 år siden.

Jeg sydde til og med i de samme hullene fra sist.

 Hvem hadde vel trodd

at jeg skulle gå ned i vekt.

Ikke jeg!!

Etter all syingen måtte jeg nyte solen.

Viktig å få litt D-vitaminer.

Noe som var mangelvare i fjor sommer.

 

FROKOST DAG 260:

Irina rundstykke med 1,5 oz eggerøre og

0,5 oz spekeskinke.

 

LUNSJ DAG 260:

Biffsnadder av svin:

Brukte restene av indrefileten jeg grillet i går.

Stekte 10 oz løk, gulrot, brokkoli, sopp og paprika.

Hadde i 4 oz svin indrefilet i og stekte 

dette godt sammen.

Hadde over litt soyasaus uten sukker og mel.

Salt og pepper og 1 oz fløte.

 

MIDDAG DAG 260:

Kjøttkaker:

Når jeg lager kjøttkaker lager jeg til hele familien.

Jeg blander 600 g kjøttdeig eller karbonadedeig,

sammen med 2 egg og ca 2 dl melk.

Salt og pepper. 

Satte de i stekeovnen i 10 min på 200 grader.

Blander dette godt sammen og steker kjøttkaker.

Jeg koker ut stekepannen med litt vann og fløte.

Kokte en pose frostene erter og moste de med stavmikser.

4 oz kjøttkaker.

4 oz moste erter.

6 oz koke grønnsaker.

1 oz fløte.

 

Godt og enkelt til hele familien.

 

Klem J.

 

#spisdegfri #brightlineeating #lettereliv #livsstil

#biffsnadder #kjøttkaker #sausutenmel 

#livsstilsendring #lykkelig #sydilla #sol

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg