NÅ MÅ DU IKKE BLI TJUKKERE

Kjære leser.

Tenk om noen hadde sagt til deg

at du ikke måtte bli tjukkere…

Det er det fåtall av mennesker som sier.

Men jeg hører stadig vekk at jeg ikke må bli tynnere.

Så hvorfor bryr folk seg veldig mye om 

hvor tynn jeg blir, men ingen sa noe da jeg var stor.

Ingen sa til meg at nå er du så stor at du må gjøre noe.

Hva vil det si at jeg ikke må bli tynnere?

Jeg er jo mindre enn jeg var.

Så det folk samenligner meg med er det jeg var.

Men jeg er et godt stykke unna å være farlig tynn.

Det er jo uansett jeg som skal leve i denne kroppen.

Kroppen har det nok bedre med mindre vekt.

 

FROKOST DAG 259:

Irina rundstykker med eggerøre og spekeskinke.

6 oz frukt.

 

LUNSJ DAG 259:

Lapskaus:

10 oz grønnsaker kuttet i terninger.

Gulrot, kålrot, løk, sellerirot og hodekål.

Kokt godt sammen med 4 oz pølse.

Pølse uten mel og sukker blandt de 3 første ingrediensene.

Krydret med salt og pepper.

 

MIDDAG DAG 259:

Indrefilet svin:

Jeg grillet en indrefilet av svin.

Lagde fløtegratinerte selleri og blomkål.

6 oz sellerirot og blomkål i små biter. 

1 oz fløte og 0,75 oz ost på toppen.

Krydret med salt og pepper.

Stekt på 225 grader i 20 min.

2,5 oz grillet indrefilet.

4 oz kokte grønnsaker.

 

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeating #lettereliv #livsstilsendring 

#livsstil #grilling #lykkelig

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg