SMAKER DU ALDRI PÅ MATEN??

Kjære leser.

Noe jeg får spørsmål om er

om jeg aldri smaker på maten.

Nei det gjør jeg ikke. 

Et måltid for meg starter når jeg setter 

meg ved bordet. Ikke over grytene.

Jeg trenger heller ikke så mye krydder

for at maten skal smake godt.

Jeg vet at jeg vil miste kontrollen om jeg 

smaker her og der.

For det blir aldri tuppen på en ts.

Dret blir helst en hel ss eller mer.

Så jeg smaker ikke på maten før jeg 

sitter ved boret og alt er på tallerkenen min.

Jeg gjør også all maten klar før jeg setter meg

ved bordet.

Jeg spiser altså ikke noe mellom måltidene.

Beiting er jeg ferdig med.

 

FROKOST DAG 257:

Irina rundstykker. 1/2 med ost og 1/2 med skinke.

Paprika og banan som frukt.

(grønnsaker kan erstatte frukt)

 

LUNSJ DAG 257:

Pølsesnadder:

10 oz brokkoli, lø, gulrot, sopp og paprika.

stekes sammen i en stekepanne.

Tilsett 4 oz pølse å stek videre.

2 ss soyasaus og 1 oz fløte.

Litt salt og pepper.

 

MIDDAG DAG 257:

Grillmat:

Jeg grillet en hvitløksmarinert svin ytrefilet.

Raspet blomkål å hadde den i kokende vann.

Silte den av i en sil med små hull.

Kokte opp erter og moste de med stavmikser.

Salat etter eget ønske.

4 oz kjøtt.

4 oz blomkål ris.

2 oz erte mos.

4 oz salat.

2 oz rømme.

 

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeating #lettereliv #livsstilsendring

#livsstil #grilling #sunnmat 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg