65 KILO LETTERE HVERDAG

Kjære leser.

Takk for at du leser denne bloggen.

Det betyr mye for meg at du leser det jeg skriver.

 

Det er 65 kilo i forskjell på disse bildene.

Noen vil si at “du var jo gravid”.

Ja jeg var gravid. Men jeg gikk bare 

ned 5 kilo etter fødselen.

Jeg satt bare 2 mnd etter dette bildet,

å prøvde å finne noe som kunne

få meg ned i vekt. Jeg fant lavkarbo.

Å det virket. Problemet var at jeg 

ble så lei av maten at etter 30 kilo

vektnedgang, orket jeg ikke mer.

Så jeg spiste på meg 20 kilo på under ett år…

Igjen satt jeg der å hadde misslykkes.

Denne livsstilen jeg nå har vil ikke vare 

evig om jeg går tilbake til det gamle kostholdet.

Det er ikke noe som varer om du slutter.

Så derfor vil jeg gjøre alt i min makt til å 

bevare det jeg har oppnådd.

Jeg er bare noen sukkerkorn fra å havne tilbake.

Tryggheten er at jeg alltid vil kunne 

starte dette igjen. Selv om hver sprekk vil 

føre til at det er vanskeligere å komme tilbake.

256 dager med rene linjer i dag. Det vil jeg fortsette med!

 

FROKOST DAG 256:

Irina rundstykker (anbefales å prøve)

ost og paprika.

6 oz frukt ved siden av.

 

LUNSJ DAG 256:

Folie grillet laks.

Jeg pakker inn lakse fileter 

krydret med sitronpepper, salt og 0,5 oz rømme.

Legger de på grillen i 15 min.

Kokte 10 oz frosne grønnsaker ved siden.

1,5 oz rømme.

 

MIDDAG DAG 256:

PIZZA:

Serveres med 3 oz salat.

 

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeating #lettereliv #sunnmat

#livsstilsendring #lykke

2 kommentarer
    1. Hei.
      Dette er en flott blogg og inspirerende. Jeg trenger nye oppskrifter som gir mer inspirasjon.Takk😊♥️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg