SLUTT Å VÆRE ET OFFER

Kjære leser.

Jeg har alle mulige grunner til å være et offer.

Som barn ble jeg mobbet på skolen.

Ikke bare av barn, men også lærere.

I ungdommen måtte jeg skaffe meg nye venner.

Etter flere år med venner som trykket meg ned.

I tidlig voksen alder giftet jeg meg med 

en voldelig mann og ble mor tidlig.

Jeg har blitt utsatt for mange urettferdige handlinger.

Men er jeg et offer.

NEI jeg er ikke et offer.

Du velger selv om du vil være et offer.

Jeg har vert uheldig. Jeg har måtte gå igjennom 

vanskelige ting i livet, men jeg er ikke et offer.

Det å forbli et offer, hadde blitt som å sitte i fengsel.

Der jeg hadde måtte minne meg selv på hvor

mye urett som hadde skjedd.

Noe jeg velger å ikke fokusere på.

For livet er for kort til å sitte å dvele over

ting i fortiden. Det er minner, ikke 

noe jeg trenger å være i resten av livet.

Vi alle har ansvar for vår egen lykke.

Vi velger hvordan vi selv skal bli lykkelig.

Ting som gjør meg lykkelig,

trenger ikke å gjøre deg lykkelig.

 

Å gå ned langt over 40  kilo gir en følelse av lykke,

men det varer ikke evig. 

Når den forelskelsen er over er 

det opp til meg selv å opprettholde lykken.

Å da handler det ikke om vekten lenger,

da handler det om å finne det i livet

som gjør at jeg har det bra.

Det er ikke andres ansvar å gjøre meg lykkelig,

det er det kun jeg som kan gjøre.

Å det har jeg blitt veldig god på skal jeg si deg!!!

Klem J

 

#skapedinegenlykke #lykkelig #spisdegfri #brightlineeating

#lettereliv #drømmejobben #

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg