JEG HAR VUNNET GULLBILLETTEN

Kjære leser.

Da jeg så Irina og Susan på god morgen Norge

august 2017, trodde jeg ikke at jeg skulle

ligge på terrassen 8 mnd senere i bikini.

I BIKINI… måtte sy den inn litt, med hensyn til naboer 

og andre ferdene langs veien her.

Så da fikk deler av kroppen se sol for første 

gang på veldig mange år…. ca 15 år.

Føler virkelig at jeg har vunnet gullbilletten.

Det å nærme seg en kropp i normal str er en 

god følelse. Noe jeg ikke bytter vekk.

Livet som mel og sukkerfri er et lettere liv.

Mange vil tro at dette er vanskelig og vondt.

Men det er utenkelig enkelt og lett.

 

FROKOST DAG 253:

Irina rundstykker med ost og skinke.

Jeg byttet litt frukt med noen biter paprika.

 

LUNSJ DAG 253:

Grillmat.

Jeg laget mos av sellerirot og blomkål.

Jeg laget også ketchup av hakkede tomater,

som jeg koker godt inn og moser med stavmikser.

Tilsetter salt og pepper.

 

4 oz selleri og blomkålmos.

6 oz salat.

4 oz pølser.

1 oz tomatsaus.

 

MIDDAG DAG 253:

Kjøttkaker.

Når familien ønsker vanlig middag,

så blir det vanlig middag.

Jeg blander kjøttdeig eller karbonadedeig med 

litt melk, egg, salt og pepper.

Blander dette godt sammen.

Steker runde kjøttkaker i en stekepanne.

Legger familien sine i vanlig brun saus.

Legger mine i en ildfast form inn i ovnen

på 200 grader i ca 15 min.

Når jeg er ferdig å steke koker jeg ut pannen med fløte.

Tilsetter salt og pepper.

 

Jeg lager mos av frostene erter, som jeg koker og siler av.

Koker også en pakke frostene grønnsaker.

 

4 oz kjøttkaker.

5 oz moste erter.

5 oz grønnsaker.

1 oz kokt fløte.

 

Nydelig!

 

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeating #lettereliv #livsstilsendring

#sunnmat #søndagsmiddag #grillmat

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg