INGEN KAKE PÅ 17 MAI…

Kjære leser.

For noen mennesker er det helt uforståelig

å ikke spise kake eller is på 17 mai.

“JA MEN HVA SKAL DU KOSE DEG MED?”

Spør folk. Jeg skal kose meg med menneskene jeg.

Skal kose meg med de gode samtalene,

de glade barna og stemningen.

Jeg skal ha selskap etter alle aktiviteter.

Der jeg skal servere mat.

For frokost, lunsj og middag skal vi jo ha.

MEN JEG SPISER IKKE KAKE OG IS NEI.

Barna få selvfølgelig det.

Hvorfor er dette så utrolig kontroversielt.

Hvorfor ser folk på meg med et blikk som 

om jeg ikke skulle være med mine fulle fem.

Kanskje de tenker “lurer på hvor lenge dette varer?”

Jeg håper at det varer resten av livet.

Men en dag om gangen.

 

FROKOST DAG 252:

Irina rundstykker

med briost og en liten bit omelett.

6 oz frukt.

 

LUNSJ DAG 252:

Hamburger 

10 oz salat og stekt løk.

4 oz grillet hamburger.

1 ts aioli.

 

MIDDAG DAG 252:

Prøvde meg på blomkålpizza.

Må innrømme at den ikke var like god som min egen.

Ostebunn er å foretrekke! 

Jeg skal prøve å finne en måte å lage denne bedre på.

 

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeating #lettereliv #sunnpizza

#hamburger #sunnmat #livsstilsendring 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg