FREDAGSKOS

Kjære leser.

Da var det helg igjen.

Starter helgen med kino, sammen med de minste.

De måtte jo ha noe godt.

Så da satt jeg med lukten av popcorn i 2 timer.

Det gikk overraskende bra det.

Det var ikke ett eneste sekund jeg vurderte

å bryte mine egne regler.

Det føles jo litt merkelig at jeg har gått fra

å være en kinogumler til å overhodet ikke

røre noen ting.

Så lenge jeg spiser den maten jeg skal i løpet av en dag,

har jeg ikke behov for noe ekstra.

FROKOST DAG 251:

Rundstykker med pålegg.

1 stk Irina rundstykker.

0,70 oz Bri ost.

0,5 oz spekeskinke.

6 oz frukt.

LUNSJ DAG 251:

Omelett:

10 oz salat.

2 egg mikset sammen og stekt som omelett.

1 oz fetaost.

MIDDAG DAG 251:

Squash lasagne:

3 oz squash I bunnen av en ildfast form.

4 oz stekt kjøttdeig.

10 oz hakkede tomater, løk, gulrot og paprika.

1 oz ost på toppen.

Surr sammen kjøttdeig og grønnsakene.

Krydre med salt pepper, oregano og basillikum.

Ha kjøttsausen over squashen, ost på toppen.

Stekes på 225 grader i 25 min.

Klem J.

#spisdeghfri #brightlineeating #lettereliv #lykkelig

#kinodate #sunnmat #livsstil #livsstilsendring

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg