ET LETTERE LIV DAG 250

Kjære leser.

Energien begynner å komme mer og mer.

Dette er en følelse jeg ikke har hatt på flere år.

Kjemperart egentlig.

For hvem skulle tro at dette var mulig??

Men det er altså det.

Med mindre smerter i kroppen, mindre utmattelse

og mindre kroppsvekt, begynner alt å komme på plass.

Jeg har nå ventet og ventet på at kroppen skal si stopp.

Men den gjør ikke det, ikke som tidligere.

Det å kunne få overskudd av en av tingene som

lokket meg inn i spis deg fri.

Jeg husker at alt var et ork.

Alt føltes så vanskelig.

Noe jeg i dag vil gjøre på 5 min, ville jeg 

brukt timer på tidligere.

Ting som plaget meg og fikk tankene til å spinne,

er også helt rolig. Hvor er stresset blitt av??

Lite forstår jeg egentlig utav dette.

For dette kan jo umulig være sant.

Men det er det. 250 dager uten sukker og mel.

Med masse gode grønnsaker, har ikke bare ført meg ned i vekt,

men også gitt meg tilbake livet. Livet i en bedre utgave.

 

FROKOST DAG 250:

Havregrøt med banan.

1 oz havregryn.

1 oz linfrø.

4 oz melk.

litt vann.

Kok dette godt sammen.

Server med banan og kanel.

 

LUNSJ DAG 250:

Laksesnadder:

Jeg hadde en del laks igjen etter i går.

Så da ble det rester til middag.

10 oz grønnsaker som gulrot, paprika, brokkoli, løk og sopp.

Stekte dette godt sammen i en stekepanne.

Hadde i 4 oz ferdig stekt laks.

1 ts soyasaus og 1 oz fløte over.

Dette var knallgodt!

 

MIDDAG DAG 250:

Grillet svinefilet:

4 oz grillet svinefilet krydret med bbq krydder.

6 oz moste erter.

4 oz blandet salat.

2 oz lettrømme.

Det er alltid gøy å grille.

 

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeating #lettereliv 

#livsstil #livsstilsendring #lykkelig #grilling #laks #brukrester

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg