DIETTEN SOM ENDRET LIVET MITT TOTALT

Kjære leser.

Dere som har fulgt meg siden start vet jo at 

denne reisen har vert helt unik.

Jeg gikk fra å være i overvekt klassen fedme til 

å snuse på normalvektig i dag.

Det å ha en bmi på 38.9 i et samfunn der utseende 

gir et bilde av hva du får til, det er vanskelig.

Men i dag viste bmien at jeg ligger på 25.

Dette har jeg gjort uten å torturere meg selv.

Uten å løpe på trening.

Uten å føle at livet er urettferdig med meg.

Jeg ser så mange der ute som sliter.

Mange som jeg skulle ønske jeg kunne hjelpe.

Folk som ikke selv ser løsningen, den er rett her.

Jeg kan ikke hjelpe noen som ikke ønsker hjelp.

Jeg må fokusere på mitt eget, men kommer du å spør om hjelp,

Ja da er jeg der. Jeg vil vise hvilken vei du kan gå.

For jeg har ikke tro på at mennesker som sliter med overvekt,

bare har ett alternativ, operasjon. De har faktisk to. 

To alternativ som fungerer på samme måte.

Men som er i to forskjellige risiko grupper.

Jeg vet også at å spise mindre og trene mer ikke virker for alle.

Meg inkludert!

Jeg sier ikke at alle overvektige vil klare dette.

Jeg sier bare at dette er et alternativ til å legge seg under kniven.

Jeg kan ikke love annet enn hva jeg selv har opplevd.

Å det er ro rundt maten, sjelefred, bedre konsentrasjon, 

bedre fokus, mindre tanke kjør, mindre vekt og bedre selvfølelse.

Å få dette krever kun 4 ting:

Kutte sukker.

Kutte mel.

3 måltider om dagen.

En viss mengde mat, som kan kjøpes i alle butikker.

Dette høres sikkert for enkelt ut.

Og ja det er det. Det er enkelt.

Men det krever litt i begynnelsen. Det å sette seg inn i alt tar tid.

Men etter hvert vil du lure på om du gjør det riktig.

For det å gå ned i vekt skal jo være vondt og vanskelig….

Men det er ikke det. Dette er det letteste jeg har gjort noen gang.

Det er ikke sånn at jeg mener at vekten definerer hvem vi er.

For jeg er den jeg alltid har vert.

Men den definerer hvordan vi har det.

Maten vi spiser har alt å si! ALT!

 

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeating #foodfreedom #lettereliv 

#happythinandfree #brightlinerockstar

 

 

4 kommentarer

Siste innlegg