NYDELIGE DAGER

Kjære leser.

Jeg reiste fra oslo med solen i bagen.

For de to siste dagen har vert helt nydelig!

Vi har kunnet sitte ute i solveggen,

grillet og ordnet i hagen.

Når jeg tenker tilbake til våren 2017,

husker jeg fortvilelsen over kiloene som satt fast.

Fantes det en annen løsning enn tortur eller operasjon.

Tortur fungerte ikke… operasjon fikk jeg ikke dekket.

Så da ble jeg værende på fedme siden da.

Det å grue seg til varmen er noe jeg ikke unner noen.

Grue seg til å gå ute blandt folk i lette klær.

Med hele 42 kilo mindre kan jeg gå sommeren

i møte med et smil om munnen.

 

FROKOST DAG 245:

Bananpannekaker:

1 oz havregryn.

0,5 oz linfrø.

2 egg.

3 oz banan most med gaffel.

Litt vann.

Bland alt godt sammen, å la det svelle i 10 min.

Stekes i stekepanne eller på steketakke.

 

LUNSJ DAG 245:

Grillmat:

Jeg pakket inn 7 oz grønnsaker i aluminiumsfolie.

Det ble paprika, gulrot, sopp, brokkoli og løk.

La dette på grillen i 10 min.

Servert med 3 oz blomkålris.

4 oz pølser uten mel og sukker blandt de 3 første ingr.

Litt rømme på toppen.

 

MIDDAG DAG 245:

Saltkjøtt:

Satte salte knoker på kok tidligere i dag.

De har kokt i ca 3 timer.

Jeg laget rotmos av kålrot, sellerirot og blomkål.

Smakt til med salt og pepper.

4 oz saltkjøtt.

6 oz rotmos.

4 oz kokte grønnsaker.

 

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeating #lettereliv #livsstilsendring

#foodfreedom #happythinandfree 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg