244 DAGER MED B.L.E LIVSSTILEN

Kjære leser.

Mange spør meg hvordan det er å leve 

med denne livsstilen over tid.

Folk spør også når jeg har tenkt å spise “normalt” igjen.

Jeg skal ikke tilbake til å spise det folk 

kaller “normalt” igjen. 

Jeg skal tilføre mer mat til kostholdet mitt.

Men jeg skal ikke tilbake til beitingen jeg drev med før.

For det er beiting vi driver med når vi småspiser hele dagen.

Beiting er for å feite oss opp…. til hva da?

Det er en frihet å vite at dette er sånn livet er og blir.

Det er en trygghet å vite, at så lenge jeg ikke

går tilbake til gamle dårlige vaner med maten,

så vil jeg klare å holde vekten der jeg vil.

For mange blir dette utenkelig.

Mange vil si at jeg vil miste gleden med å kose meg.

Men hva om det er mye mer koselig å ikke spise kaker i selskap.

Hva om det er mye bedre å snakke med de 

menneskene rundt meg, faktisk høre hva de sier

uten å ha munnen full av alle godsaker på bordet.

Dette er en livsstil som fører mennesker mer sammen.

Noe jeg mener vi alle burde tenke over når vi sitter der

å trykker ned alt øyet kan fange, i magen.

 

FROKOST DAG 244:

Havregrøt:

1 oz havregryn.

8 oz melk.

Kokes sammen.

6 oz banan og druer på toppen.

 

LUNSJ DAG 244:

GRILLMAT:

Ny gassgrill på verandaen.

Den måtte prøves ut til lunsj. 

STOR takk til de som ga den til oss. Dere er best!

Så da ble det svin ytrefilet på grillen.

4 oz kjøtt.

5 oz blomkål ris (raspet blomkål kokt i 1 min)

2 oz stekte grønnsaker (løk,gulrot,squash og paprika)

3 oz salat etter eget ønske.

 

MIDDAG DAG 244:

PIZZA:

Dette er det mest kompliserte jeg lager om dagen.

Så det er viktig å kjenne etter om du kan lage sånn mat.

Eller om du ikke er automatisert nok til det enda.

Velg heller mat som er enkel og fornuftig.

Lag mindre saus og ha mer salat.

Det metter mye mer!

 

Klem J.

 

#spisdegfri #brightlineeating #lettereliv #livsstilsendring #foodfreedom

#grillmat #havregrøt #sunnmat #lykkelig 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg