INSPIRERENDE TUR TIL OSLO

Kjære leser.

Da var jeg hjemme igjen etter 3 dager i hovedstaden og Lier.

Denne turen var vanvittig inspirerende.

Jeg har lært så mye nytt om jobben og mennesker.

Jeg sikter mot stjernene.

Drømmen min går i oppfyllelse.

Jeg får gjøre de tingene som gir livet mening.

Å hva er vel bedre i livet enn å kunne bidra

til at andre får et bedre og lykkeligere liv?

I går var vi på vakre Villamalla.

For en nydelig plass.

Det første som slo meg da jeg kom dit,

var at dette føles som Hellas.

Imponerende mat som jeg kunne spise med glede.

Sammen med mennesker som har fått

en stor plass i hjertet mitt.

Litt mye sol for en vestlending. 

 

FROKOST DAG 242:

Havregrøt.

1 oz havregryn.

8 oz melk.

6 oz banan og jordbær.

Kok havregryn og melk sammen.

Topp dette med banan og jordbær.

 

LUNSJ DAG 241:

En fantstisk lunsj på Villamalla.

Der serverte de en buffe som passer alle.

 

LUNSJ DAG 242:

Salat på kontoret.

Jeg kjøpte en pose salat, tomater, fetaost og scampi.

Da ble det denne herlige salaten.

10 oz salat og tomater.

2 oz scampi.

2 oz fetaost.

En fantastisk salat på få minutter.

 

MIDDAG DAG 242:

Salat.

Jeg var innom Hardrock cafe før jeg reiste hjem.

Der bestilte jeg denne nydelige salaten.

Jeg som trodde det ville være vanskelig å spise ute.

Det er det altså ikke.

 

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeating #foodfreedom 

#lettereliv #livsstilsendring #lunsj #villamalla 

#lykkelig

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg