SKUMMELT Å MØTE NYE MENNESKER

Kjære leser.

Neste uke skal jeg treffe kollegaene mine for første gang.

Gleder meg helt vanvittig mye.

Som er en helt ny følelse.

Dette har fått meg til å tenke på hvordan ting var før.

Jeg hatet å treffe nye mennesker.

Så jeg har heller isolert meg hjemme. 

Hvis jeg måtte treffe andre, gruet jeg meg i dagesvis.

Det virket mange ganger som om folk 

trodde jeg var stokk dum!

Som om problemer med vekten gjorde meg mindre smart.

Dette er et veldig rart fenomen.

Vil vi mennesker noen gang klare å godta overvekt.

Eller endre syn på hvorfor folk er overvektige.

Jeg har en teori om dette, men det er et

fåtall som er enige med meg.

Jeg mener at sukker og mel tar fra deg all viljestyrke.

Den viljestyrken du trenger for å komme deg igjennom 

en varig vektreduksjon. For alle metoder kan fungere.

Hovedproblemet er jo å holde vekten.

 

FROKOST DAG 236:

Havregrøt med linfrø:

1 oz havregryn.

1 oz linfrø.

6 oz melk.

Kokes sammen.

Serveres med 6 oz frukt.

 

LUNSJ DAG 236:

Biffsnadder:

4 oz stekte biffstrimler.

10 oz sopp, paprika, brokkoli, gulrot og løk.

Stek alt godt sammen, krydre med grillkrydder.

Ha over 1 oz fløte og la det koke inn.

 

MIDDAG DAG 236:

Hamburger:

4 oz grillet hamburger kjøtt.

1 oz ferdig stekt sellerirot i strimler. 

(stekt i actifry maskinen min)

9 oz salat.

1 oz aioli.

 

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeating #foodfreedom #happythinandfree 

#livsstil #livsstilsendring #lettereliv #lykkelig

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg