NYDELIG MAT I SOLSKINN

Kjære leser.

For en nydelig dag. 

Solen skinner og varmer en ellers frossen kropp.

Ingen nevnte for meg at å gå ned i vekt skulle være så kaldt…

Ikke før jeg oppdaget dette.

Så i dag da min kjære reiste på sykehuset med jenten vår,

gikk meg å minstemann i varmtvanns bassenget.

Herlig…

Må nok få fatt i en ny badedrakt snart….

Den satt liksom ikke helt inntil kroppen lenger…

Jeg har sydd den inn 10 cm på hver side… Nå må jeg ha ny,

før hele bygden detter ut av sofaen i sjokk over at

en pupp snek seg ut eller at jeg plutselig

var blitt ufrivillig nudist…. Kunne jo blir morsomt på butikken fremover.

 

FROKOST DAG 228:

LUNSJ DAG 228:

Svinebiffsnadder:

4 oz stekt strimlet svinekjøtt.

10 oz grønnsaker som brokkoli, paprika, løk, gulrot og squash.

Stek først kjøttet, vei det opp så steker du det videre med grønnsaker.

Krydre med grillkrydder og kok inn med 1 oz fløte.

 

MIDDAG DAG 228:

Lasagne:

3 oz stekt kjøttdeig.

5 oz hakkede tomater og løk.

5 oz gulrot og squash (i tynne skiver)

Stek kjøttdeigen, ha over løk og gulrot.

Tilsett så hakkede tomater og 1 dl vann.

Kok dette inn og tilsett 0,5 oz føte.

Smak til med salt pepper, basillikum og oregano.

Ha gjerne i chili og hvitløk.

legg squash skiver i bunnen av en ildfast form med sausen over.

Topp med 1 oz ost.

Stek på 225 gader i 25 min.

 

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeating #lettereliv #livsstilsendring #lasagne

#biffsnadder #sunmat #lykkelig #badedrakt

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg