Å BRYTE MED TRADISJONER

Kjære leser.

Påsken ja… Den forbinder jeg med mye godsaker.

Det er ikke få ganger jeg har lagt meg om kvelden i påsken,

med vondt i magen og dårlig samvittighet.

Dårlig samvittighet for å ha brutt en slankekur på grunn av sug etter noe godt.

Jeg ønsket bare å være som alle andre, spise det de andre spiste. 

Nå vet jeg at det ikke er mulig. Å det er en frihet i seg selv!

Denne påsken vet jeg at ikke blir slik. 

Jeg har laget planer for hvordan jeg skal tenke,

jeg har automatisert måltidene og jeg har planlagt dagene.

Jeg ser for meg en påske med spill og kvalitetstid med familien.

Uten å bryte mine klare grenser.

Jeg skal tilbringe de neste dagene med deler av familien til min kjære.

Frokosten, lunsjen og middagen for de neste dagene er kuttet opp og klargjort. 

Planlegging er nøkkelen.

 

FROKOST DAG 213:

Nydelige frokostmuffins som jeg laget i natt.

Jeg hadde glemt å lage dem, så jeg måtte gjøre det før jeg la meg.

Jeg har også laget opp til flere dager på hyttetur.

 

LUNSJ DAG 213:

Enkel tomatsuppe.

10 oz hakkede tomater og litt løk.

Kokes sammen med 1 dl vann.

Moses med stavmikser, smakt til med oregano, basillikum, salt og pepper.

Jeg hadde 1 oz fløte som fettkilde i suppen og 2 kokte egg.

 

MIDDAG DAG 213:

Svinebiffsnadder:

3 oz stekt strimlet svinekjøtt.

Stekes sammen med 10 oz blomkål, brokkoli, gulrot, paprika og løk.

Stek dette godt sammen og smak til med grillkrydder.

Når grønnsakene og kjøttet er godt stekt har jeg over 2 oz fløte.

Nydelig og veldig enkel mat!

 

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeating #lettereliv #foodfreedom #sunnlivsstil #livsstilsendring

#tomatsuppe #egg #muffins #svinebiffsnadder 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg