HVORDAN GÅR DEN DER SLANKEKUREN DIN

Kjære leser.

Først vil jeg si at dette ikke handler om en slankekur.

Dette er en livsstil. 

En slankekur forbinder jeg med å spise noe en liten periode,

For så når du er fornøyd spise noe helt annet… Ofte gå tilbake til sånn som før.

Jeg påstår ikke at andre dietter ikke fungerer, men for folk med umettelig sult og 

cravings, som meg, vil ikke det være et alternativ å spise det samfunnet mener er NORMALT.

Så til alle som lurer på om jeg får dette til eller om jeg har gitt opp denne gangen også,

så kan jeg betrygge dere med at jeg ikke har gitt meg.

Jeg gir meg ikke 9 kilo før mål. 

Jeg har det helt fantastisk med denne livsstilen. 

Dette er noe jeg kommer til å gjøre (forhåpentligvis) resten av livet.

Det jeg savnet med alle andre dietter jeg har gått på før var et helhetsbilde.

En plan for hvordan jeg kunne leve videre etter at vekten var borte.

Alle som vil ned i vekt, ønsker jo ike å gå opp igjen.

Jeg har også sett mennesker som mener at dette aldri vil fungere.

Men jeg har sett nok av tilfeller på at dette kan vare livet ut.

Og psykologien bak hele opplegget er så gjennomtenkt og detaljert.

Jeg kunne aldri levd på lavkarbo resten av livet.

Det fikk meg aldri ut av den vonde sult og sug etter godt, sirkelen.

Teller kcal fungerer ikke når du ikke veier maten!

For øye vil ha mer enn magen trenger.

Det fungerer ikke for meg personlig på grunn av den samme sirkelen 

som lavkarbo. hodet mitt kan ikke være fylt med sug etter noe hele tiden.

Så selv om noen venter på at jeg skal gi opp, å sprekke.

Så må dere virkelig smøre dere med tålmodighet, for her er det snakk

om at jeg er totalt hjernevasket, å kommer ikke til å gi meg!

 

klem J

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg