EN DÅRLIG DAG

Kjære leser.

For en dag… kroppen svikter totalt i dag.

Tror jeg har prøvd å rekke over alt, noe jeg har en tendens til.

Da svikter kroppen og jeg blir fylt med utmattelse. 

Glad jeg ikke må ut for å gjøre jobben min, noe jeg er sjeleglad for i dag.

Er tross alt -13 grader ute. 

Jeg trives veldig med jobben, men jeg er livredd for å feile.

Sånn er jeg bare, veldig streng med meg selv.

Tidligere når jeg sa noe feil, eller gjorde noen små feil på jobb,

kunne jeg gå i dagevis å overspise. 

Jeg er så utrolig glad for at jeg ikke er der lenger. At jeg ikke lar maten kontrollere meg.

 

DAGENS MAT BLE SLIK:

FROKOST DAG 187:

Frokostfuffins.

Med banan og jordbær.

 

LUNSJ DAG 187:

Gryterett med blomkålris:

6 oz med hakkede tomater, løk og paprika.

Stek dette på stekepannen, tilsett 1 dl vann. 

4 oz stekt karbonadedeig tilsett dette i kjøttsausen sammen med

oregano, basillikum, salt og pepper.

3 oz reven blomkål, tilsettes kokende vann og siles av.

Dette kan tas med og varmes opp enkelt.

 

MIDDAG DAG 187:

Svinekoteletter.

3 oz ferdig stekt svinekotelett (den var 5 oz før steking)

Fløtegratinerte grønnsaker:

7 oz sellerirot, kålrot og løk i terninger i en ildfast form.

1 oz fløte over og 1 oz ost på toppen.

Stekt på 230 grader i 20 min midt i ovnen.

Servert med 3 oz kokte grønnsaker.

 

Klem fra J

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg