LØRDAG KAN BY PÅ UTFORDRINGER

Kjære leser.

Som dere sikkert har fått med dere så var jeg meget svak for mat tidligere.

Jeg kunne fint slanke meg hele uken… helt til fredag og ungene var i seng…

Da startet helgen min. Jeg mistet all kontroll over inntak.

Jeg fortjente jo å kose meg, trøste meg og belønne meg selv.

Alle sa at det er greit å kose seg en gang i uken. 

Men for meg går ikke det, jeg brukte fredag, lørdag og søndag på 

å spise meg igjennom skuffer og skap, ja til og med frysen.

Dette har jeg gjort siden jeg var liten jente.

Jeg gikk igjennom alle skuffer og skap på jakt etter godbiter.

Noe som i dag skremmer meg litt. For det var ikke bra for meg.

I 2009 ble jeg alenemor 100 % for min eldste sønn.

Da tok maten totalt over, jeg klarte ikke å stoppe det. En periode gikk jeg opp 20 kilo.

Jeg kontrollerte PTSD med mat og lot vær å føle ting jeg burde.

Jeg ser tilbake på en trist tid, men er utrolig glad for at jeg er her i dag.

Ferdig med å bruke maten som min trøst.

 

FROKOST DAG 181:

Deilig havregrøt med banan og druer og ski på tv. 

For en nydelig start på dagen.

 

LUNSJ DAG 181:

Svin indrefilet.

Dette er jo egentlig middag, men i dag hadde jeg satt opp

svin indrefilet på menyen… siden jeg brukte litt av den i går til biffsnadder 

Stekte jeg den hel i dag.

4 oz (113 g) stekt svin indrefilet.

10 oz (283 g) grønnsaker. 

Her 5 oz grønne frossene erter kokt og most med stavmikser.

5 oz stekte grønnsaker som gulrot, squash, paprika og løk.

 

MIDDAG DAG 181:

PIZZA 

I dag ble det pizza med kokt skinke og pepperoni.

Har lagt ut oppskrift i flere innlegg tidligere.

MEN dette er virkelig min favoritt!

 

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeating #BrightLineRocksstar #livsstil 

#sunnmat #lettereliv 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg