DRØMMEN OM ET LETTERE LIV

Kjære leser.

I 17 år har jeg drømt om å klare å komme inn i en kropp jeg følte meg komfortabel med.

En slankere kropp. En lykkeligere kropp.

Det skulle utallige forsøk og mye tortur til, før jeg lykkes.

Nå er ikke jeg i mål enda, men jeg vet at jeg kommer der om ikke så lenge.

Så drømmen om et lettere liv går i oppfyllelse.

Å det takket være boken “spis deg fri” og Bailine.

Det som gjør spis deg fri metoden så effektiv er forskningen bak.

Denne metoden er spesielt utviklet for de som lider av overspising.

Vi som kontrollerer følelsene med mat, og vi som ikke klarer å få kontroll over suget.

Bailine gir meg en figurforming og smertelindring.

FROKOST DAG 170:

Havregrøt med banan og kanel.

 

LUNSJ DAG 170:

Karbonade med rotmos.

Kjøttdeig med salt og pepper.

Formet som en karbonade og stekt i litt smør.

Rotmosen er 10 oz gulrot, selleri, kålrot og blomkål.

Kokt mørt og most med stavmikser, smakt til med salt og pepper.

 

MIDDAG DAG 170:

Røkt svinekam.

Jeg stekte svinekammen i en ildfast form på 150 grader i 4 timer.

Servert med 6 oz rotmos og 4 oz kokte grønnsaker.

Fantastisk godt på en hverdag.

 

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeating #lettereliv #sunnmat #livsstilsendring 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg