EN 35 KILO MINDRE MAMMA

Kjære leser.

Det er ikke til å stikke under en stol at jeg har hatt dårlig selvtillit.

Jeg Har ikke hatt troen på meg selv som menneske og mor.

Jeg har også fått noen sår jeg ikke burde fått, i mammahjertet.

Sår jeg har fått av mennesker som ikke kjenner meg og som dømte meg uten å vite.

Sår som aldri vil gro, men som jeg kan leve med i dag.

Jeg har insett at å være en god mor handler ikke om alt du gir barna.

Det handler om å se dem når de trenger deg, være der når de ikke vet at de trenger det

og vise dem veien i livet som de ikke visste var der.

Jeg brukte så mye krefter tidligere på å ikke gjøre feil.

Livredd for at noen skulle si at jeg ikke var god nok.

Men det måtte en endring av kostholdet til for at jeg skulle forstå at jeg var god nok.

Når kroppen er i rett balanse kommer selvtilliten og troen på seg selv.

Men barna mine får fortsatt boller og kaker. De er barn og skal få være barn. 

Jeg er ikke perfekt, jeg gjør ikke morsrollen perfekt, Men jeg gjør den godt nok.

3 barn med ulike personligheter og forskjellige behov.

Tenk å være så heldig å få være mamma til denne trekløveren.

Barna mine sier at jeg er gladere, leker mer og er mye morsommere med 35 kilo mindre.

Dette har ikke med antall kilo å gjøre, men effekten av å spise den maten jeg gjør.

Dette kostholdet har gjort meg til en bedre mor uten tvil.

Jeg har lest om denne effekten, da trodde jeg ikke på det, men nå vet jeg det.

Klem J

 

 

#spisdegfri  #brightlineeating #lettereliv #sunnereliv #lykkelig #morsdag

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg