HVORDAN SPISE SEG NED I VEKT

Kjære leser.

Nå skal jeg skriv personlig for meg, for dette gjelder ikke alle.

Men for meg er maten 90 % av vektnedgangen. 

Cm jeg går inn har også med Bailine å gjøre. Der jeg får strammet opp,

formet figuren og gode råd til mat.

Men tilbake til maten, det finnes ikke noen sjappe løsninger.

Du må gjøre jobben fullt ut. Hvis du jukser litt her og der så går det ikke.

Uanset hva du gjør for å gå ned i vekt, er det bare ødeleggende å prøve å jukse litt.

For meg har det vert 100 % forpliktelse til opplegget.

Det er eneste måte jeg kan få til noe.

 

FROKOST DAG 151:

Havregrøt:

1 oz havregryn, 8 oz melk og 6 oz banan.

 

LUNSJ DAG 151:

karbonade med egg:

Karbonaden laget jeg av 2 oz kjøttdeig. Knadde den med salt og pepper.

Stekt den i stekepanne.

10 oz løk (som jeg stekte), paprika, agurk og salat.

1 stekt egg.

 

MIDDAG DAG 151:

Taco:

Lefsen er 1 oz ost smeltet med litt rømme.

Tilsatt litt egg, hvitløkpulver og hakkede mandler.

Godt blandet sammen og lagt på stekebrett på bakepapir.

Stekt på 230 grader til den er lysebrun.

2 oz stekt kjøttdeig, stekes sammen med 6oz gulrot, løk og paprika.

Jeg kjøpte rema sitt tacokrydder i enslig pakke den er super å bruke.

1ss tacokrydder og 0,5 dl vann.

Servert med 4 oz salat, mais, agurk og paprika.

 

Håper dette er tips til sunn og god mat.

 

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeating #sunntaco #sunnmat #livsstilsendring #sunnlivstil

#nedivekt #karbonader #havregrøt 

2 kommentarer
    1. Kan du fortelle litt om OZ måltidene du lager? hva er for eksempel forskjellen på OZ melk og vanlig melk? Er det noe du får kjøpt i vanlige butikker, eller helsekost butikker? 🙂

    2. martheef: Oz er en måleenhet i usa. De fleste vekter kan stilles inn på oz.
      Grunnen til at vi i spis deg fri bruker den måte å veie maten på er at det er lettere å legge nye vaner når ting er lett å huske. Små hele tall er enkelt å huske.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg