ALLE HAR EVNEN TIL Å GÅ NED I VEKT

Kjære leser.

Mange sier til meg at jeg har vert så flink og at jeg må ha en vilje av stål….

Jeg har ikke det. Viljestyrke eier jeg ikke i forhold til mat.

Hadde ikke denne metoden å spise på virket på meg, ja så hadde 

jeg røket for lenge siden. Ikke for at jeg ikke vil, men fordi at jeg ikke klarte det.

Kunnskapen var der, men jeg hadde ikke nok vilje til å kunne si nei.

Jeg brukte all min vilje på trening, hva jeg skal spise og når jeg skulle spise.

Ofte handlet det om neste gang jeg kunne spise noe “godt”.

Når dette blir frigitt, har jeg viljestyrke til å stå i mot.

Men dette har tatt tid. Det skjer ikke over natten. Men gir du det tid virker det!

 

FROKOST DAG 149:

1 egg, 1 oz skinkeost og 4 oz stekte poteter.

 

LUNSJ DAG 149:

Løksuppe med kjøttdeig.

10 oz løk,gulrot og vårløk kokes i vann.

Tilsett en litt buljong, salt og pepper.

4 oz stekt kjøttdeig tilsettes mot slutten.

 

MIDDAG DAG 149:

Lasagne:

Denne er bare nydelig.

8 oz hakkedetomater, løk og gulrot kokes sammen.

Smakes til med oregano, basillikum, salt og pepper og moses med stavmikser.

Tillsett 2 oz stekt kjøttdeig.

2 oz squash i tynne skiver.

Legg squashen i bunnen av en ildfast form (en liten)

Ha kjøttsausen over, og topp med 1 oz ost.

Stek på 230 grader i ca 20 min, eller til osten er godt stekt.

 

Klem fra J

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg