MANDAG OG FISK TIL MIDDAG

Kjære leser.

Så var det ny uke. Jeg er fortsatt litt preget av en trist helg.

Men jeg gir meg jo ikke selv om jeg har det vondt.

Målet er der ute, det venter bare på at jeg skal fortsette å ta gode valg.

Noe jeg ser som helt naturlig at jeg gjør fremover også.

Alternativet er 33 kilo mer, å der vil jeg aldri tilbake.

Var å fikk behandling hos den fantastiske kathrine i dag.

Bailine tar godt vare på meg i opp og nedtur.

siden jeg startet der i mai har jeg gått ned 29 kilo.

Helt utrolig!

 

FROKOST DAG 148:

Havregrøt, banan og kanel.

Når matlysten ikke er på topp, er det alltid godt med grøt.

 

LUNSJ DAG 148:

Løksuppe med ostekjeks.

10 oz med løk og noen biter gulrot og vårløk, kokes i en passe mengde vann.

Tilsett en buljong og smak til mad salt og pepper.

Ostekjeksene er 2 oz vanlig ost som jeg legger på et stekebrett.

Steker osten på 230 grader til de blir sprø og lett brune.

Denne retten er også god å lage dagen før, å varmes i mikro.

ostekjeksene vil bli myke, men de er fortsatt gode.

 

MIDDAG DAG 148:

Tosk i form.

6 oz løk, selleri og hakkede tomater legges i en ildfast form.

5 oz torskefilet deles i skiver å legges på topen.

Skvis en sitron over, salt og pepper.

Stekes på 225 grader i ca 15 min.

4 oz kokte grønnsaker ved siden av.

 

Ta godt vare på hverandre!

Klem J

 

#brightlineeating #spisdegfri #fisktilmiddag #livsstilsendring

#bailine #nedivekt 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg